Siderhasj

fredag 15. januar 2016

Denne oppgaven gikk ut på å lage en infografikk om fordøyelsessysemet.

Selv-evaluering

Jeg valgte å lage en veldig enkel infografikk, for å gjøre det lett forståelig og ikke unødvendig kompleks, for det kan ofte bli litt rotete. Den er mer rettet mot voksne enn noe annet, for meningen var ikke at den skulle ha mye å se på rundt, men heller fokusere 100% på selve informasjonen som blir presentert for deg. Jeg skrev forklaringer om hva ting gjør på engelsk for å gjøre så ikke bare nordmenn kan forstå, og i tillegg foretrekker jeg det engelske språket generelt. Jeg er ganske fornøyd med resultatet, selvom gråfargen ble litt mer rosa enn jeg i utgangspunktet ønsket at den skulle være (den skulle helst vært helt grå). Jeg tuklet litt rundt med mange forskjellige idéer, men endte eventuelt opp på denne, og det synes jeg er greit.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar