Siderhasj

onsdag 17. februar 2016

Dette er mine bilder til portrettoppgaven vi har hatt. Jeg var på gruppe med Herman og Charlotte, men Charlotte ville ikke bli tatt bilde av, så jeg tok bilde av Herman og begge de to tok bilder av meg.

















Bildet over er det første bildet. Det er kun tatt for å vise Herman, for oppgaven var å ta et vanlig portrett. Som det sto i oppgaven har jeg med både skuldre og fjes, og det viser fjeset hans klart.























Dette er det andre bildet. Her har vi malt Hermans hender svarte, og jeg ble inspirert av Robert Mapplethorpe. Grunnen til at han var inspirasjonen min var fordi han fokuserer mye på kropp og bevegelse, og jeg synes hendene i dette bildet fikk fram det.

Herman er veldig glad i et band som heter Twenty One Pilots. Bandets vokalist, Tyler Joseph, er Hermans idol, og han går ofte med svartmalte hender på konserter og i musikkvideoer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar